Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
After work
Case
Föreläsning
Frukostseminarium
Frukostseminarium Stockholm
Inbound marketing
Jobba hos oss
Julgåva
Krisövning
Lunchseminarium
Lunchseminarium Göteborg
Lunchseminarium Stockholm
Mingel
Narva lanserar
Narva växer
Nyhet
Spaning
Tävling
Vinst

Utmaning
Sandviks utmaning är att kommunicera hur bolaget är organiserat och hur det värdeskapande kunderbjudandet ser ut mellan affärs- och produktområden till kundsegmenten.

Strategi
Narva skapande en helt ny matris som visualiserar hur Sandviks nya decentraliserade erbjudande ser ut för bolagets kunder som utgår från Sandviks tre affärsområden.

Resultat
Koncernens värdeskapande visas på ett konkret, produktfokuserat sätt och de finansiella och hållbarhetsmålen visualiseras på ett tydligt och integrerat sätt. Sandviks bidrag till FN:s globala mål är värd att titta lite extra på. Den görs både som tryckt version och som en fullständig klickbar rapport på webben.

Läs mer: https://www.annualreport.sandvik/se/2017/