Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
After work
Almedalen
Case
Föreläsning
Frukostseminarium
Frukostseminarium Stockholm
Inbound marketing
Inför valet
Jobba hos oss
Julgåva
Krisövning
Lunchseminarium
Lunchseminarium Göteborg
Lunchseminarium Stockholm
Mingel
Narva lanserar
Narva växer
Nyhet
Panelsamtal
Samarbete
Samtal
Spaning
Tävling
Tips
Veckans spaning
Vinst
Webbinar
Webinar
Publishingpriset 2022, omslag

Rekordmånga finalplatser i Publishingpriset

Vi på Narva är stolta över att kamma hem hela fem platser i finalen av Publishingpriset. Samtliga finalistbidrag är årsredovisningar där fyra av dem tävlar i kategorin print och ett i kategorin webb.

”Vi är oerhört stolta över att Narva – tillsammans med flera modiga kunder – slagit rekord i antal finalplatser i Publishingpriset i år. Genom att vara lyhörda gentemot våra kunder och samtidigt vara partnern som vågar spänna bågen, utmana och tänka nytt, skapar vi resultat i världsklass. Fem finalistplatser i Publishingpriset är ett tydligt bevis på det.”
– Jessica Lindhoff, senior Art Director och teamchef för Team Visual

Narvas finalister i Publishingpriset
• Swedfund – Integrerad Redovisning 2021
• Atrium Ljungberg – Års- och hållbarhetsredovisning 2021
• Atrium Ljungberg – Års- och hållbarhetsredovisning 2021, webb
• Elanders – Årsredovisning 2021
• Saab – Annual and Sustainability Report 2021

Vinnarna av Publishingpriset presenteras 9 november på Berns i Stockholm.

I Publishingpriset tävlar bidrag inom kategorierna annonser, digitala publikationer, filmer, webbplatser, tidningar, böcker och trycksaker. Bidragen bedöms av en jury utifrån aspekterna textinnehåll, visuella inslag, form, regi, copy, användbarhet och tryckkvalitet. Publishingpriset har funnits sedan 1990 och är genom sin breda bedömning och sitt omfattande tävlingsområde Sveriges mest heltäckande kommunikationstävling. Läs mer om Publishingpriset här.