Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
After work
Case
Föreläsning
Frukostseminarium
Frukostseminarium Stockholm
Inbound marketing
Jobba hos oss
Julgåva
Krisövning
Lunchseminarium
Lunchseminarium Göteborg
Lunchseminarium Stockholm
Mingel
Narva lanserar
Narva växer
Nyhet
Samtal
Spaning
Tävling
Veckans spaning
Vinst

Ökat fokus på varumärkes­utveckling och marknads­kommunikation

Narva sjösätter en ny grupp med fokus på varumärkesutveckling och marknadskommunikation.

– Det här är två discipliner som vuxit på Narva. Nu kraftsamlar vi för att bli ännu vassare, säger Sara Wretblad Carreras, innovationschef på Narva.

Narva har utvecklats från en byrå med huvudsakligt fokus på PR och PA till en bred, kreativ och affärsinriktad kommunikationsbyrå. Förvärvet av reklambyrån Heart har varit en viktig pusselbit. Det nya teamet, som går under namnet Brand, tar Narva ytterligare ett steg mot ett holistiskt och integrerat erbjudande.

– Vi ser en ökad efterfrågan på insiktsdriven och kreativ kommunikation. Med ett tydligare erbjudande och fokus blir vi en starkare partner till våra kunder, säger Sara.

Under året har Narva utvecklat nya arbetssätt för idégenerering och innehållsproduktion. Byrån har också byggt en egen studio för podcast-inspelningar och utvecklat kompetens inom VR.

Lanseringen leds av Sara Wretblad Carreras.