Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
After work
Case
Föreläsning
Frukostseminarium
Frukostseminarium Stockholm
Inbound marketing
Jobba hos oss
Julgåva
Krisövning
Lunchseminarium
Lunchseminarium Göteborg
Lunchseminarium Stockholm
Mingel
Narva lanserar
Narva växer
Nyhet
Samtal
Spaning
Tävling
Veckans spaning
Vinst

Narva värvar Jimmy Larsson till rollen som digital specialist

Jimmy Larsson rankades tidigare i år som en av kommunikationsbranschen 25 mest innovativa profiler av Holmes Report. På Narva kommer Jimmy att arbeta som digital specialist med fokus på varumärkesutveckling, marknadskommunikation och påverkan. Han har tidigare varit kommunikationschef på Raoul Wallenberg Academy och jobbat som digital strateg på SSU.

— Det känns väldigt spännande att få vara en del av Narvas digitala utveckling. Tillsammans med den kompetens som redan finns på byrån ser jag fram emot att hitta nya innovativa sätt att nå ut för våra samarbetspartners, säger Jimmy Larsson, digital strateg på Narva

Jimmy har uppmärksammats för sin förmåga att engagera och beröra. Med en fot i politiken kombinerat med en förståelse för strömningar i omvärlden har han bland annat uppmärksammats för Socialdemokraternas brevkampanj under valet 2014, Late Snap i Almedalen och Öppna Europas portar för SSU. Jimmy skriver också opinionsbildande texter på temat antirasism i medier som Dagens Arena, Dagens ETC och SVT Opinion.

— Det är fantastiskt roligt att Jimmy ansluter sig till Narva. Hans kompetens inom digitala och sociala kanaler i kombination med kreativa förmåga blir en stor tillgång för våra uppdragsgivare, säger Sara Wretblad Carreras, innovationschef på Narva.

Rekryteringen är en del av Narvas satsning inom varumärkesutveckling och marknadskommunikation. Jimmy Larsson tillträdde den 17 november.