”Det känns fantastiskt och är ett bevis på att arbetet vi gör för våra kunder håller världsklass”, säger Johan Molander, managing partner och en av Narvas grundare.
SABRE Awards är den mest prestigefulla tävlingen för PR- och kommunikationsbyråer i världen och Narva har tidigare varit finalist till titeln Nordic Agency of the year.
”De senaste åren har vi utvecklat vårt erbjudande och blivit ännu bättre på att skapa tydliga värden för kunderna. Vi lockar nu både de bästa medarbetarna och de mest professionella kunderna och då blir resultaten bra,” säger Daniel Bergsten, som tillsammans med Johan Molander grundade Narva år 2000.
Narva belönades även med hedersomnämnanden för kampanjen ”Om jag var socialminister” för uppdragsgivaren Barncancerfonden, Skrei 360 för uppdragsgivaren Norwegian Seafood Council och Sjukvårdspodden för uppdragsgivaren Roche.
SABRE står för Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement och är en global tävling som arrangeras av The Holmes Report.