Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
After work
Case
Föreläsning
Frukostseminarium
Frukostseminarium Stockholm
Inbound marketing
Jobba hos oss
Julgåva
Krisövning
Lunchseminarium
Lunchseminarium Göteborg
Lunchseminarium Stockholm
Mingel
Narva lanserar
Narva växer
Nyhet
Samtal
Spaning
Tävling
Veckans spaning
Vinst

Narva blir partner till HubSpot

Narva fortsätter sin satsning på datadrivna kampanjer med ett partnerskap med HubSpot, det ledande molnbaserade verktyget för inbound marketing.

– Det nya partnerskapet innebär att Narva kan erbjuda sina kunder ännu bättre digitala kampanjer, säger Jimmy Larsson, chef för Narvas marketinggrupp.

HubSpot grundades 2004 av Brian Halligan och Dharmesh Shah som möttes när de båda var studenter på det amerikanska universitet MIT. Idag är bolaget en global ledare inom cloudlösningar för CRM, försäljning och marknadsföring.

– Alla kunder förväntar sig dashboards för digitala kampanjer, men vi kan nu erbjuda mycket mer än så. Med hjälp av HubSpot kan vi skapa en sammanhållen miljö för digitala kampanjer, kontakter och vägen fram till affär eller andra uppsatta mål, säger Jimmy Larsson.

Inbound marketing är en datadriven approach till marknadsföring som attraherar individer till ett varumärke och konverterar dem till långvariga kunder. På Narva ser vi att samma logik går att tillämpa på andra områden, exempelvis public affairs, investor relations och hållbarhetskommunikation.

Narva erbjudande bygger på tre pelare:
• Den första är att analysera och förstå målgruppernas behov. Detta är kommunikationsbyråernas traditionella hemmaplan och vår erfarenhet här är marknadsledande.
• Den andra är hur man skapar kommunikativa koncept som fungerar i breda kampanjer för både förtjänade, egna och köpta kanaler.
• Det tredje är det som är helt nytt – tekniska verktyg för att hantera stora mängder data som ger möjligheter till analyser och automatisering med hjälp av AI.

Vill du veta mer om inbound marketing och datadrivna kampanjer, kontakta Jimmy Larsson.