Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
After work
Case
Föreläsning
Frukostseminarium
Jobba hos oss
Lunchseminarium
Narva växer
Spaning
Tävling

En ledande nordisk kommunikationsbyrå

Narva har utvecklats till en av de ledande kommunikationsbyråerna i Norden. Men det är inget man gör på en kafferast. Vi började jobba mot det målet redan år 2000.

Narva startades år 2000 av Daniel Bergsten och Johan Molander som äger och driver Narva än idag.

Narva omsatte under 2016 cirka 75 miljoner kronor och har utvecklats starkt de senaste åren.

Vi är idag över 55 medarbetare som tillsammans skapar innovativ kommunikation för våra kunder.

...och det tycker inte bara vi själva

Det är inte bara vi själva som är stolta över vårt jobb – här är några utmärkelser för Narva och våra kunder:

SABRE Awards 2017

Finalist
”Nordic Consultancy of the Year”

Stora PR-priset 2017

Brons för kampanjen ”Topsa för livet” för Barncancerfonden

Polaris Awards 2017

Brons för ”Sjukvårdspodden”
för Roche

Svenska Designpriset 2016

Silver för Röda Korset i kategorin årsredovisningar

“One of the most exciting agencies in an already exciting market”

Holmes Report

Tre saker som präglar Narva

Så här gör vi för att skapa innovativ kommunikation som bygger starka varumärken.

Jobbar i hela Norden

Norden är vår hemmamarknad. Vi löser kommunikationsutmaningar i Danmark, Finland, Norge och Sverige.

 

Fokuserad arbetsprocess

Narvas arbetsprocess syftar till att identifiera affärsutmaningen och att skapa innovativa och effektiva lösningar.

 

Kanaloberoende lösningar

Narva använder alla kanaler för att nå fram – det tar vara på hela potentialen.

 

1. Jobbar i hela Norden

Norden är vår hemmamarknad. Vi löser kommunikationsutmaningar i Danmark, Finland, Norge och Sverige. Både från vårt kontor i Stockholm och tillsammans med handplockade partners som tillhör de bästa på sin marknad. Vi har vässat våra arbetsformer så att våra kunder får större flexibilitet och effektivitet än vad våra konkurrenter kan erbjuda.

 

2. Insikter och fokus på affärsnyttan

Narvas arbetsprocess syftar till att identifiera affärsutmaningen och att skapa innovativa och effektiva lösningar.

1. BRIEF

Vi börjar jobbet med en brief för att ringa in utmaningen – och enas om vägen framåt.

 

2. INSIKT & ANALYS

Vi fortsätter med att analysera utmaningen närmare. Vilken bild har era viktigaste stakeholders och hur uppfattas varumärket? Vad behöver vi undersöka ytterligare?

 

3. MÅL & STRATEGI

Här formulerar vi tillsammans med mål och strategi för kommunikationen med utgångspunkt från vad vi har lärt oss.

4. KREATION

Nu börjar arbetet med att utveckla koncept och genomföra de konkreta kommunikationsinsatserna – hela tiden med fokus på att lösa utmaningen.

 

5. UTVÄRDERING

Nådde vi de uppsatta målen? Med hjälp av olika verktyg och metoder tar vi reda på det – och lägger grunden för fortsatt utveckling.

3. Kanaloberoende lösningar

Narva använder alla kanaler för att nå fram – det tar vara på hela kommunikationspotentialen.

Fakta om Narva

Grundades år 2000 av Narvas managing partners, Daniel Bergsten och Johan Molander, som äger och leder företaget
Antal medarbetare: 55
Medlem i PRECIS, den ledande branschföreningen för PR-konsultföretag
Medlem i SwedenBio, branschorganisation för life science-sektorn
Kontor i Stockholm och Göteborg
Partnerprogram för nyckelmedarbetare
Samarbetar internationellt med över 1000 kollegor i 25 länder