Om Narva

Narva är en av Sveriges ledande kommunikationsbyråer och belönades 2014 med brons i tävlingen Årets Byrå i klassen stora PR-byråer. 2016 var Narva finalist i SABRE Awards i kategorin Nordic PR Consultancy of the year och är en av de snabbast växande kommunikationsbyråerna.

Narva är en kommunikationsbyrå som löser strategiska utmaningar och skapar bättre affärer för våra kunder. Narva erbjuder expertkompetens inom:

  • Finansiell kommunikation
  • Medierelationer
  • Onlinekommunikation
  • Marknadskommunikation
  • Life science
  • Public affairs
  • Hållbarhet
  • Nordisk PR

Våra uppdragsgivare är svenska, nordiska, europeiska eller globala företag och organisationer. Några exempel: Air France KLM, Barncancerfonden, Husqvarna, Kinnevik, Mekonomen Group, Nobia, Nordnet, och Telia Company.

Vi skapar tydliga resultat genom att kombinera strategi, flexibilitet och kreativitet. Resultatet av vårt arbete är kommunikation som är relevant, särskiljande och lönsam. För oss är kreativiteten oerhört viktig. Den bidrar till nya vinklar, överraskande lösningar som har det gemensamma att alltid föra handlingen vidare.

Vi utmärker oss genom:

  • Hög kreativ nivå
  • Integrerade kommunikationslösningar
  • Ett starkt nätverk inom kapitalmarknad, media och politik
  • Internationell närvaro och lösningsförmåga

 

Korta fakta om Narva

  • Grundades år 2000 av Narvas managing partners, Daniel Bergsten och Johan Molander, som idag äger och leder företaget
  • Antal medarbetare: 51
  • Medlem i PRECIS, den ledande branschföreningen för PR-konsultföretag
  • Medlem i SwedenBio, branschorganisation för life science-sektorn
  • Kontor i Stockholm
  • Partnerprogram för nyckelmedarbetare
  • Samarbetar internationellt med 700 kollegor på över 25 nyckelmarknader